Агенція регіонального розвитку Вінницької області ініціювала інтерактивну  лекцію «Стань Брендом»  від фахівчині  в галузі PR Тетяни Люльки. Захід відбувся в МЦ «Квадрат» 7 червня.

  Лекторка Тетяна Люлька підкреслила: «Бренд – це про довіру до вашого товару чи послуги через вашу персональну гарантію якості».

Захід складався з трьох  основних блоків. Перший етап заняття зайняли теоретичні основи: що таке бренд  і для чого він потрібен. Лекторка розповіла про те, що в основі маркетингу лежить психологія мас,  та як працює людське сприйняття стереотипів, яким чином  це можна використати. Виділила сильні сторони,  що має кожна людина, проте не застосовує з певних причин. Тетяна наголошує: «Особистий бренд – це точка само ідентифікації»

 Тема другого кейсу – чорний піар. Експертка поділилась тим, що вона свідомо не використовує цей інструмент, проте у своїй практиці допомагає з ним боротись. «Чорний піар – це завжди про навмисний підрив репутації»,  пояснює  фахівчиня.  В основі цієї галузі виклик емоцій і сумніву.

Третій представлений кейс розповідав про репутації і те, що важливість кристальної чистоти репутації є дещо перебільшена в суспільстві. Адже справді яскраві особистості і великі корпорації  далеко не завжди зважали на чистоту репутації, проте їх імена говорять самі за себе щодня.

Лекційне наповнення було  спрямоване, в першу чергу, на для підприємців малого та середнього бізнесу, але так само було корисним  для тих хто тільки збирається з силами, щоб почати власну справу.

Авторську лекцію «Стань брендом» провела Тетяна Люлька фахівчиня  з PR та  побудови персонального бренду, керівниця проектів Місто Професій. Вінниця та Город Профессий. KZ, керуюча партнерка компанії Space Logistics Ukraine.