Агенція регіонального розвитку Вінницької області 2 липня  провела ще один   захід у форматі «Ранкова кава у колі підприємців». Агенція ініціювала неформальне спілкування між місцевими  підприємцями та Юрієм Соколовим, експертом з організації комерційної діяльності і товарознавцем-маркетологом та підприємцем з 25-річним досвідом. Темою зустрічі стало практичне питання: Як розширити свою цільову аудиторію?

 

Спікер наголосив: «Цільова аудиторія — це  люди, з якими вам вигідно працювати, ті, хто купують у вас ваш продукт  і готові заплатити ваш цінник».

Основна частина заходу була присвячена темі клієнтоорієнтованості, сегментації аудиторії і розумінню того, хто є насправді потенційним клієнтом. Спікер поділився ключовими маркерами, які допомагають визначити і  знайти саме  свого покупця.

В практичній частині заходу  гості розбирали проблеми розвитку книгарні та видавництва «Теза», представник цього підприємства  Андрій Кузмін поділився своїм досвідом та розповів про проблеми, з якими зіштовхнувся. В ході ініційованого спікером обговорення підприємець отримав зворотній зв’язок від покупців про проблеми, перешкоди і страхи при здійсненні покупки дитячої літератури. На цьому прикладі учасники мали можливість спробувати в роботі запропоновані експертом інструменти.

Зустріч відбулась у ресторані Georgian Factory в контексті заходів, організованих Агенцією регіонального розвитку Вінницької області для представників бізнесу.