Агенція регіонального розвитку Вінницької області

Експертна, організаційна та комунікаційна платформа з надання комплексної підтримки бізнесу, інвесторів та органів виконавчої влади і місцевого самоврядування.

Про агенцію Наші послуги

 

Про Агенцію: неприбуткова установа, що утворилась з метою сприяти розвитку Вінниччини за рахунок інвестицій та інших ресурсів, а також здійснення заходів з покращення бізнес-середовища та іміджу області. Агенція працює за 4 напрямами: регіональний розвиток, розвиток МСБ, залучення інвестицій, організаційний розвиток.

Ми пропонуємо:

  • Робота з творчою дружньою командою в цікавих проектах.
  • Облаштоване робоче місце та гнучкий графік роботи  (розташування офісу: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, офіс 125)
  • Можливість роботи у віддаленому доступі
  • Професійні тренінги та семінари в Україні та закордоном.

 Спеціаліст з маркетингу, SMM-, PR-менеджер.

Обов’язки:

  • питання пов’язані з забезпечення присутності інформації про діяльність Агенції серед широкої аудиторії: серед представників цільових груп та потенційних партнерів
  • написання різних текстів, доповідей, презентацій
  • дизайн рекламних макетів
  • розміщення PR-матеріалів на цільових інтернет ресурсах (розміщення анонсів про заплановані заходи та поширення інформації  про проведені заходи   на сайтах, в соціальних мережах Агенції та  партнерів )
  • комунікація з потенційними учасниками заходів з бази контактів Агенції
  • допомога в підготовці і участь в прес-конференціях, круглих столах, семінарах, тренінгах та інших заходах які проводить Агенція
  • управління контентом сайту
  • взаємодія зі ЗМІ: оновлення медіа-бази, комунікація з журналістами, блогерами з питань висвітлення інформації про заходи Агенції
  • фотографування заходів, підготовка фотозвітів заходів
  • просування сторінки Агенції в соціальних мережах
  • пошук актуальних новин для цільової аудиторії (бізнес, територіальних громади) та розміщення на інформаційних ресурсах Агенції (веб-сай, facebook сторінці)

Знання та навички

  • освіта: неповна вища (молодший спеціаліст/бакалавр) відповідного напряму підготовки (в галузі журналістики, соціальних наук, філології, політології, або пов'язаних галузей)
  • знання мов: українська — експерт, англійська — середній (В1)
  • навички роботи з комп’ютером, досвідчений користувач програмами:

- Windows XP; MAC OS

- Microsoft Office (Word, Excel,  Powerpoint).

- навички роботи в Photoshop

- CMS (Joomla, Wordpress), SMM, Яndex Metrika.

  • адміністрування сайтів
  • створення та адміністрування сторінки в соціальних мережах
  • студійна та репортажна фотозйомка
  • створення lending page та HTML макетів для email розсилок
  • підготовка прес-матеріалів по проектам
  • комунікабельність
  • креативний підхід до вирішення завдань
  • відповідальність, дотримання термінів

  Креативний фандрайзер

В обов’язки входять питання пов’язані з пошуком ресурсів для реалізації цілей та пріоритетів Агенції, а саме:

  • розробка фандрейзингового плану
  • моніторинг і пошук грантових програм та джерел фінансування діяльності організації 
  • залучення та взаємодія з грантодавцями, комерційними спонсорами, меценатами (в тому числі міжнародними) та індивідуальними пожертвувачами 
  • формування та надсилання заявок на отримання грантів (вивчати конкурсну документацію, визначати проблему, збір статистичних даних, приймати участь в роботі проектної групи, консультувати технічні служби та команди проектно-конструкторських організацій під час розробки документації з метою врахування політики та вимог донорських організацій, розробка плану реалізації проекту, системи оцінки та моніторингу проекту, підготовка остаточного варіанту проекту, координування заходів з підготовки необхідних додатків).
  • ведення бази даних донорів, спонсорів, партнерів, благодійників 
  • комунікація з донорськими організаціями на всіх етапах грантового циклу 
  • ведення переговорів (зустрічі і листування) з донорами, спонсорами, партнерами, грантодавцями 
  • тісна взаємодія з проектними командами та бухгалтерією при створенні необхідних документів 
  • організація заходів щодо збору коштів з бізнесу та громадян 
  • консультування та супровід команд проектів у питаннях підготовки звітності донору

Знання та навички 

  • вища освіта (бакалавр) відповідного напряму підготовки (в галузі соціальних наук, філології, статистики, кількісних методів, математики або пов'язаних галузей)
  • вільне володіння англійською, українською мовами (усний і письмовий)
  • мати не менше двох років професійного досвіду розробки проектів, управління, оцінювання, моніторингу досвід залучення коштів на громадські ініціативи від бізнесу та громадян 
  • необхідна перевірена здатність ефективно працювати на декількох різних і складних завданнях. 
  • комп'ютерна грамотність на рівні впевненого користувача ПК (знання програм MS Office Word, Access, Excel, PowerPoint), а також - Internet. Готовність і здатність працювати поза офісом.

Особисті якості претендента:

  • уміння логічно і структуровано мислити
  • відмінні комунікаційні навички
  • висока міра відповідальності та самоорганізації
  • добре сформовані лідерські та управлінські навички
  • вміння швидко приймати рішення
  • можливість показати ініціативу, добрі судження та винахідливість

  Активний волонтер

В обов’язки входять:

  • питання пов’язані з забезпечення присутності інформації про діяльність Агенції серед широкої аудиторії: серед представників цільових груп та потенційних партнерів
  • підготовка прес-матеріалів: прес-релізів, прес-анонсів, банерів заходів
  • розміщення PR-матеріалів на цільових інтернет ресурсах (розміщення анонсів про заплановані заходи та поширення інформації про проведені заходи на сайтах, в соціальних мережах Агенції та партнерів )
  • комунікація з потенційними учасниками заходів з бази контактів Агенції
  • написання різних тексті новин, статей, презентацій
  • підготовка і участь в прес-конференціях, круглих столах, семінарах, тренінгах та інших заходах які проводить Агенція
  • допомога в адмініструванні сайту 
  • взаємодія зі ЗМІ: оновлення медіа-бази, комунікація з журналістами, блогерами з питань висвітлення інформації про заходи Агенції
  • поширення інформації про проведені заходи
  • фотографування заходів, підготовка фотозвітів заходів
  • просування сторінки Агенції в соціальних мережах 
  • пошук актуальних новин для цільової аудиторії (бізнес, територіальних громади) та розміщення на інформаційних ресурсах Агенції (веб-сайт, facebook сторінка, instagram)
  • допомога в організації та проведенні заходів

 Знання та навички:

  • освіта: неповна вища (молодший спеціаліст/бакалавр) відповідного напряму підготовки (в галузі журналістики, соціальних наук, філології, політології, або пов'язаних галузей)
  • знання мов: українська — експерт, англійська — середній
  • навички роботи з комп’ютером
  • досвідчений користувач програмами: Windows XP; MAC OS, Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint), навички роботи в Photoshop, CMS (Joomla, Wordpress), SMM, Яndex Metrika.
  • адміністрування сайтів 
  • створення та адміністрування сторінки в соціальних мережах 
  • створення lending page та HTML макетів для email розсилок
  • підготовка прес-матеріалів по проектам
  • комунікабельність 
  • креативний підхід до вирішення завдань
  • відповідальність , дотримання термінів

 Надсилайте ваше Резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Термін подання документів – до 28 жовтня  2019 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді. У разі запиту бути готовим надати документи, що підтверджують кваліфікацію кандидата (диплом, сертифікати та інше). Умови роботи можуть бути докладніше обговорені під час співбесіди.

Для додаткової інформації звертайтесь до Агенції регіонального розвитку Вінницької області. Контактна особа: Щур Анастасія,  тел.: 0432 50-85-80, 57-57-23, viber: 0989592038.

Основна діяльність

Розроблення стратегії та планів відновлення та розвитку територій

Надання консультативно-методичної допомоги органам виконавчої влади та місцевого самоврядування у розробленні стратегій розвитку та планів заходів з їх реалізації, планів відновлення та розвитку, програм.

Регіональний розвиток

Розроблення та впровадження проєктів регіонального розвитку, налагодження міжрегіональної співпраці.

Залучення інвестицій

Створення умов для залучення інвестора, формування інвестиційних пропозицій. Налагодження міжнародної співпраці.

Розвиток підприємницького середовища

Проведення освітніх заходів, надання консультацій з розроблення та впровадження бізнес-проєктів, залучення ресурсів для створення та/чи розширення бізнесу, нетворкінг.

Фандрайзинг та розроблення грантових проєктів

 Налагодження співпраці з донорськими організаціями, які діють в Україні та закордоном, розроблення проєктів щодо вирішення актуальних питань громад, області, участь у грантових конкурсах та управління проєктами; надання консультацій громадам області щодо написання проектних пропозицій, пошуку партнерів.

Наші засновники

Вінницька обласна Рада

Вінницька обласна державна адміністрація

Вінницька обласна Асоціація органів місцевого самоврядування

Вінницький національний медичний університет імені М. Пирогова

 

Вінницький національний технічний університет

Наша команда

НАТАЛІЯ ГИЖКО

Директорка Агенції

ОЛЕНА ДІХТЯР

Проєктна менеджерка

ІРИНА ВАКОЛЮК

Бухгалтерка Агенції

ОЛЕНА КОЗЛЮК

Радниця

НАТАЛІЯ ГИЖКО

Директорка Агенції

Facebook

ardvin.org@gmail.com

м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, кімн. 125

Телефон: 0432 50-85-80

Development site Webhit

All rights reserved 2024

Цитування, копіювання окремих частин текстів, зображень або відео, передрук чи будь-яке інше поширення інформації Інформаційно-аналітичного ресурсу «Агенція регіонального розвитку Вінницької області» можливі за умови посилання на джерело. Для інтернет-видань гіперпосилання на ardvin.org.ua обов’язкове.