Продовжується навчання для тренерів в місті Берлін, 21 грудня учасники з України ознайомились з концепціями навчання на роботі та під час роботи для адміністративних органів, а також презентували власні навчальні модулі, що розроблялися в Україні протягом 4 модульного дистанційного навчального курсу.

Петер Денбостель, професор німецького університету післядипломної освіти (DUW), а також фахівець із підвищення кваліфікації та управління освітою на підприємствах розповів про процеси розвитку світових концепцій навчання. Сьогодні, Німеччина застосовує різні конструктивістські концепції (ситуативне, самостійне, рефлективне, цифрове та навчання на робочому місті відповідно до найкращої практики). Методика та дидактика навчання в адміністративних органах сконцентрована на навчання в процесі роботи та практичному закріпленні знань на робочому місті.

Дослідження значення неформальної освіти для навчання на роботі проведеного DUW в 2016 році на 500 підприємствах показало, що 27% знань працівників отримали в університеті, а 73% на роботі (завдяки Internet, вебінарів, семінарів, консультації, супроводу та інше)

Також, 13 учасників представили свої навчальні модулі. Теми тренерів стосувались боротьби з корупцією, написання проектів, залучення міжнародної технічної допомоги, гендерноорієнтованого бюджетування, управління змінами та інше. Під час презентації учасники давали поради один одному, щодо покращення власних тренінгів, а також отримували експертну оцінку від Свена Мета, тренера AGREE.

Цей тренінг є продовженням навчання, яке розпочалось в 2014 році. В період 2014-2017 року Наталія Гижко стала учасником проекту «Академія доброго урядування та підвищення компетентності в Європі  (AGREE)», який реалізується Берлінською Академією доброго урядування та підвищення компетентності в Європі за підтримки Міністерства закордонних справ ФРН. Проект представляє собою поєднання модулів дистанційного навчання та курсів, що передбачають особисту присутність у Німеччині, робить програму AGREE фаховою комбінацією передавання інформації, знань і досвіду та обміну ними, підвищування компетентності, індивідуальної роботи над проектами, практичних тренінгів. Учасники програми, поділені на малі групи, у гнучкий і орієнтований на практику спосіб знайомляться з підходами та принципами доброго урядування, обговорюють їх із викладачами й між собою та шукають можливості поширення та застосування вивченого в українських реаліях.

«Академія доброго урядування та підвищення компетентності в Європі (AGREE)» — орієнтована на практичне застосування навчальна програма, присвячена належному урядуванню (good governance) і правильному адмініструванню.