Сьогодні, 25 липня директор Агенції Наталія Гижко взяла участь у засіданні Конкурсної ради 15 Обласного конкурс проектів розвитку територіальних громад, під час якого члени ради обговорювали питання додаткового фінансування 69 проектів переможців конкурсу.

Голова Конкурсної ради Анатолій Олійник повідомив, що на останній 34 позачерговій сесії обласної Ради було виділено додатково 8 млн грн. для дофінансування  проектів переможців до рівня 100% від потреб.

По усіх 24 районах рівномірно розподілено кошти для дофінансування у сумі 1 млн 743 тис 85 грн. Дофінансовано до повної потреби  проекти-переможців шість міст обласного значення на суму 899 тис. 951 грн. Об‘єднані територіальні громади дофінансовані до повної потреби на суму 1 млн. 563 тис 63 грн. Шість проектів з програми міжмуніципального співробітництва профінансовані на  1 млн 419 тис. 35 грн.

Також, обговорили пропозицію щодо необхідності виділення додаткових коштів виконавчому адміністратору на проведення аудиту проектів-переможців.

Нагадаємо, що на 15 конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 735 проектів (на 14 конкурс – 710),  з них 142 – екологічних. Необхідних 60 балів для отримання фінансування не набрали 16 проектів (на 14 конкурсі  – 100). Середній бал по області, допущених до участі у конкурсі склав 82,45 балів (на 14 конкурсі – 77,01).

Потреба в заявлених коштах з фонду конкурсу по загальному фонду складає 63 898 010 грн, а виділено 15 420 000 грн, що покриває 24,13%.

Базовий бюджет одного проекту складає 26 003 грн.

Потреба в заявлених коштах з фонду конкурсу по спеціальному фонду складає 17 млн 26 тис  473 грн, а попередньо виділено 15 млн грн, що покриває 88,10%, базовий бюджет одного проекту складає 105 тис 633 грн.

Переможцями визнано 384 проектів, з них – 139 екологічних.

Із 384 проектів 220 отримали фінансування в повному обсязі. Після додаткового розподілу 8 млн грн 289 проекти отримають фінансування в повному обсязі.

Сукупний бюджет проектів переможців складає – 115 млн 824 тис  055 грн. З них 46 млн 52 тис 665 грн – це власні ресурси подавачів, а 29 млн 491 тис 409  грн – кошти партнерів.