Проект Європейського Інвестиційного Банку “Основний кредит для аграрної галузі – Україна” спрямований на підтримку та створення ланцюгів доданої вартості в галузях олійних, зернових, аквакультури та рибальства; модернізацію підприємств малого і середнього бізнесу. Проект Технічна Допомога на підтримку впровадження операції «Основний кредит для аграрної галузі – Україна» , скорочено UAFATA, покликаний сприяти кредитуванню на усіх стадіях реалізаціях проекту. Передбачається підтримка потенційних кінцевих бенефіціарів кредиту (заявників на отримання кредиту) у підготовці необхідних документів згідно встановлених вимог, допомога залученим фінансовим установам у визначенні та розробці процедур оцінки та обробки заявок на отримання кредиту, а також забезпечення відповідності заявок фінансовим, екологічним та соціальним вимогам ЄІБ. Проект передбачає розвиток мережі контактів по всій Україні для надання технічної, організаційної та іншої допомоги потенційним кінцевим бенефіціарам.

 

Загальний опис запиту

Допомога у підготовці та проведенні 6 заходів у форматі офлайн/онлайн у регіонах України  (Одеса, Херсон, Дніпро, Харків, Львів) та місті Києві у серпні-вересні цього року – аграрна тематика.  Конференції розраховані на присутність до 100 чоловік

 Офлайн частина

 1           Контроль на локації при підготовці заходу і у день проведення конференції

Підбором локації займається організатор (UAFATA)

2          Контроль кейтерингу при підготовці заходу і у день проведення конференції

Підбором кейтерингу та узгодженням меню займається організатор (UAFATA)

3          Технічне та мультимедійне забезпечення заходу

Технічна підтримка івенту – звук, виведення презентацій на екран, виведення заставок, організація онлайн трансляції, включення спікерів по zoom

4          Розробка єдиного дизайну заходів          

Розробка єдиного стилю заходів, верстка усіх необхідних макетів (банери, друк та веб (соціальні мережі, сайти партнерів), бейджі, стрічки, блокноти, ручки, заставки на екран, програм, папок з інформаційними матеріалами, інформаційних довідок, макет для пакетів, бренд-вол

5          Створення лендінгу шести заходів

Розробка і верстка одного шаблону та шести сторінок на усі події

6          Реєстрація учасників заходу          

Реєстрація учасників конференція (хостес 2 людини на весь день), звірка списків, видача презентаційних пакетів, бейджів

7          Фотозйомка заходів як у Києві, так і регіонах      

Репортажна зйомка, оперативна передача фотографій у той же день, легка обробка обумовленої кількості фотографій (3-4 дні)

8          Забезпечення потреб у поліграфічній продукції 

Друк: бейджів, стрічок для бейджів, програм, блокнотів, ручок, пакетів або папок, інформаційних матеріалів (довідок), бренд-волу

9          Організація синхронного перекладу іноземних спікерів До 2 годин роботи перекладача.

Підбором займається організатор (UAFATA)

 Онлайн частина

 10        Створення події, посилання на нього, брендинг логотипами та заставками тощо на платформах Zoom, Cisco Webex, VMix, або інших подібних за функціями    

11        Підготовка дизайну презентацій доповідачів у відповідності до вимог брендингу Проекту            

Іконографіка, графіка та інфографіка;  вичитка презентації; копірайтинг презентації для побудови структури тексту під конкретну цільову аудиторію

12        Забезпечення онлайн трансляції події у соціальних мережах, таких як Facebook, Youtube та інших 

Трансляція тривалістю 8 годин

13        Виконання функції організатора (host) під час заходу, технічна модерація спікерів та учасників подій 

Розподіл учасників по групах та технічна підтримка роботи груп; демонстрація аудіо, відео, графічного та іншого контенту під час заходу; запис заходу з подальшим монтажем відео за результатами заходу; підтримка порядку під час заходу (включення/виключення мікрофонів учасників); підключення учасників до заходу; створення віртуальних кімнат для роботи в малих групах (virtual rooms), каналів для перекладу (translation channels), і технічна модерація цих кімнат, каналів, тощо

14        Додавання титрів та інших візуальних ефектів до події

Титрування посад спікерів; іконографічне оформлення контенту (спливаючій текст, тематична іконка, пояснення, розшифровка думки спікера тощо)

15        Контактування та підготовка спікерів подій з технічної сторони          

Де-брифінг спікерів за день до заходу по технічним правилам заходу, що включає допомогу у встановленні/оновленні відповідного програмного забезпечення для проведення заходу; консультацію по демонстрації екрану, налаштуванню фону, включенню/виключенню мікрофонів; консультацію по виступу спікера перед камерою (як правильно розташуватися перед камерою, яка дистанція між спікером та камерою тощо)

16        Виконання інших технічних функцій, необхідних для проведення онлайн заходу

17        Розповсюдження запрошень         

Запрошення учасників на захід через розсилки, інформаційні повідомлення на партнерських ресурсах, медіа бази даних тощо

18        Організація та забезпечення форми зворотнього зв’язку під час заходу

Агрегація питань від учасників заходу у зручній формі та надання модератору заходу; створення зручного “кабінету” питання-відповіді під час заходу

19        Технічна підтримка заходу

Технічний аудіо/відео супровід виступів спікерів (налаштування звуку, налаштування відео, підтримка презентацій тощо); забезпечення прямої трансляції виступу спікерів на каналі Facebook, YouTube

Пропозиції приймаються до 18.05.2021 на адресу:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її."> Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Відопвідальна особа: Анжела Шарапова (0988459335)