5 квітня 2019 року для власників малого та середнього бізнесу, підприємців-початківців та активних людей, які планують власну справу відбувся відкритий семінар в рамках проекту «Бізнес-Інкубатор», який є однією із складових частин проекту «КУБ» («Країна Успішного Бізнесу»), що спрямований на створення та розвиток підприємництва в Україні. Захід організовано ПриватБанком в партнерстві з Агенцією регіонального розвитку Вінницької області. Сьогодні у Вінниці скористалися можливістю набути нових знань і досвіду більше півсотні підприємців.
З вітальним словом до учасників виступила керівник напрямку кредитування малого і середнього бізнесу Вінницької філії ПриватБанку Галина Добровольська, яка презентувала учасникам програми ПриватБанку для розвитку МСП і підкреслила важливу роль проекту КУБ для навчання і розвитку підприємництва в Україні.
Директор Агенції Наталія Гижко розповіла присутнім про один з основних напрямків діяльності Агенції – розвиток малого та середнього бізнесу, і поінформувала про заплановані заходи для представників бізнесу на найближчий час.
В ході семінару професійні бізнес-тренери ділилися кращими практиками управлінських рішень, методикою ведення переговорів, новими методами просування товарів.
Бізнес-тренер, засновник тренінгової агенції Getmanchuk Group Євген Гетманчук говорив про Стратегію прориву. Керування змінами. Людський фактор.
Основні тези виступу:
- розвиток команди - основа трансформації компанії
- впровадження змін: аудит, оцінка, розвиток Команди
- навчання команди, формування корпоративної культури - важлива функція лідера
- для залучення персоналу варто використовувати сучасні інструменти (спілкування у корпоративній мережі, пости, розбір кейсів та ін.)
- «Прописування» змін у всіх організаційних шарах
- Що може піти не так і що з цим робити
Практична частина семінару дала можливість учасникам прокачати свої управлінські навички, навички переговорника і командної роботи. Коментарі Євгена дали можливість присутнім подивитися на знайомі речі під іншим кутом і зарядили учасників енергією і позитивом, за що учасники були вдячні тренеру.
Сергій Желепа - CMO WebPromoExperts поділився практичними порадами щодо насущної для підприємців теми - просування бізнесу в соціальних мережах.
Детально і доступно розглянув питання:
- аналіз конкурентів
- інструменти просування
- аналіз ефективності
- розглянув кейси ефективних і провальних маркетингових ідей просування у соцмережах.
Учасники отримали відповіді на всі свої запитання, мали можливість поспілкуватися з тренерами і між собою за чашкою кави, тому що «Бізнес-Інкубатор» не лише навчальний проект, а й майданчик для спілкування. Крім знань учасники набувають зв’язків: знайомляться як з менторами, так і з іншими слухачами. Обмін досвідом з колегами приносить не менше користі, ніж лекції.